Monday 12 November 2012

Pasangan Zina Mati Melekat Kedua-Dua Badan

Pasangan Zina Mati Melekat Kedua-Dua Badan
Karawang Raka, Indonesia – Kejadian dilaporkan telah berlaku pada awal bulan oktober yang lalu, disaat itu seluruh masyarakat Karawang digemparkan dengan gambar dua pasangan yang meninggal dunia ketika sedang melakukan hubungan intim.
Berdasarkan info yang merebak menerusi masyarakat di sana, kedua pasangan itu ialah bukan pasangan suami isteri yang sah, tetapi dua orang yang curang.
Khabarnya, kedua-dua pasangan tersebut sama-sama sudah berkeluarga. Menerusi gambar yang tersebar dari telefon ke telefon, dapat dilihat dengan jelas dua jasad sedang berpelukan.
Melalui gambar itu juga, badan orang yang berada di atasnya telungkup dan bahagian buntutnya ditutupi kain sarung. Sementara itu tangan wanita yang berada di bawahnya dalam kedudukan memeluk bahu lelaki itu.
Setelah laporan polis dibuat, mayat kedua-dua jasad tersebut diletakkan didalam beg jenazah berwarna kuning. Kelihatan juga dua orang yang berpakaian seragam serupa polis, sepertinya tengah menunjukkan mayat dua orang yang sedang berzina ini.
Melalui info juga, kedua-dua jasad itu berada di sebuah bilik mayat. Kerana jika dilihat dari lantainya, biasanya digunakan di bilik mayat.
Menurut salah seorang warga Karawang, Wahyudi, “berdasarkan maklumat yang diterimanya, dua pasangan berbeza jantina itu berzina di kawasan makam keramat yang berada di belakang Cengsin, Klari, Indonesia. Namun setelah hubungan intim mereka selesai, badan kedua-duanya tak boleh lepas.”
Tambahnya lagi, lelaki tersebut sempat menelefon temannya yang juga merupakan seorang pegawai keselamatan, memberitahu badannya tidak boleh lepas. “Sampai akhirnya dibawa ke tiga rumah sakit, tapi tak ada yang dapat melepaskan kedua-duanya” ujarnya.
Wahyudi berkata, “Berdasarkan maklumat yang diterimanya pula, kedua-dua pasangan curang itu meninggal di hospital. Pada mulanya saya tidak percaya berita ada orang mati berpelukan, tapi setelah melihat gambar ini saya baru percaya,” katanya.

#cari

0 comments:

Post a Comment

 
;