Friday 30 November 2012

Tips Suami Puaskan Isteri (bacaan dewasa)

MASALAH seksual yang mungkin paling sering ditemui pada seorang wanita adalah kesukaran mencapai orgasme (klimaks). Ini mungkin kerana ia belum cukup terangsang secara seksual.
 


Ada banyak wanita yang dapat mencapai orgasme melalui rangsangan langsung pada klitoris. Tetapi, walaupun ia menikmati "pertempuran" di atas ranjang, ia tidak mampu mencapai klimaks di saat Mr P berentap dengan Miss V.

Jika ada masalah ini, pasangan harus menikmati lebih banyak foreplay sampai wanita terangsang. Di titik inilah waktunya Mr P beraksi ke dalam Miss V dan mulakan mendorongnya perlahan.

Jika sang juwita masih belum dapat mencapai orgasme dengan cara ini, maka sang arjuna harus merangsang klitoris pasangan dengan jarinya di antara penetrasi satu dan berikutnya. Lelaki harus menunggu sehingga wanita benar-benar terangsang sebelum melakukan penetrasi kembali.

"Dengan melakukannya secara hati-hati, ada kemungkinan bahawa ini akan berhasil dengan baik. Namun jika belum berjaya juga, ada baiknya Anda berunding dengan pakar terapi yang berpengalaman, setelah berbincang dengan doktor,” demikian ungkap ahli parenting Dr. Mirriam Stoppard dalam bukunya yang bertajuk Family Health Guide.

Bagi seorang wanita, pengalaman yang paling memuaskan adalah mencapai klimaks saat Mr P berada di dalam Miss V. Ini akan meningkatkan kualiti hubungan pasangan suami isteri secara keseluruhan.

 Jangan Lupa Like CeritaBaek dan Share di FB | Follow @ceritabaek :)

0 comments:

Post a Comment

 
;